Wycieczka klas 6 i 7

21 czerwca, w pierwszy dzień astronomicznego i zarazem kalendarzowego lata uczniowie klasy 6 i 7 wspólnie z wychowawczyniami wybrali się na wycieczkę. Termin wyjazdu nie był przypadkowy, gdyż właśnie dziś następuje przesilenie letnie, dzień jest najdłuższy w roku a świadectwa promocyjne do następnej klasy czekają na podpis. Za miejsce swojej destynacji wybraliśmy rejony łączący Gorce z Pieninami – górę Wdżar- niewielki szczyt o wysokości ok. 767 m. n.p.m. Miejsce urokliwe i pełne tajemnic, o które warto zapytać uczestników wyprawy. Ze szczytu zjechaliśmy kolejką krzesełkową, co dało nam możliwość popatrzenia z wysokości na Zalew Czorsztyński i górujące nad nim dwa zamki, do których postanowiliśmy się udać. Zamin jednak wybraliśmy się do Czorsztyna, skorzystaliśmy z atrakcji Alpine Costera w Kluszkowcach. Kolejnym miejscem, które odwiedziliśmy był widziany wcześniej z góry zamek w Czorsztynie. Chociaż w trakcie zwiedzania zaczął padać delikatny deszczyk, to jednak nie przeszkodziło nam udać się statkiem na drugą stronę Zalewu Czorsztyńskiego i zwiedzić Zamek Dunajec w Niedzicy. Plan dnia był napięty a ciemne, burzowe chmury wisiały nam nad głowami, jednak udało nam się go zrealizować w 100%. Wracamy do domu zmęczeni, ale szczęśliwi . Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy pomogli mi w organizacji wyjazdu. Dziękuję p. Beacie Koniecznej za pomoc i opiekę nad uczniami.

Zuzanna Konieczna – wychowawca klasy VI oraz dumna z uczniów i kadry pedagogicznej dyrektor szkoły