Wycieczka klasy II Gimnazjum

Na tegoroczne wyjazdy uczniów z Zespołu Szkół w Turzym Polu, tzw. „wycieczki szkolne” obraliśmy południowo-wschodni kierunek Polski. Myśląc o słowach Stanisława Jachowicza: „Cudze chwalicie swego nie znacie,/ Sami nie wiecie co posiadacie”, postanowiliśmy, że w naszą podróż wybierzemy się właśnie w miejsce bliskie, znane, lecz nie do końca odkryte.  Idąc w ślady klasy I Gimnazjum i kl. VI Szkoły Podstawowej, uczniowie klasy II Gimnazjum wyjechali na trzydniową wycieczkę do Soliny.

Trzynastoosobowa grupa młodzieży pod opieką wychowawczyni Zuzanny Koniecznej oraz nauczyciela wspomagającego – Bożeny Bober, w dniach 11. – 13 czerwca 2015 r. odpoczywała nad największym w Polsce sztucznym zbiornikiem wodnym retencyjno-energetycznym – Jeziorem Solińskim.

Wyjechaliśmy o godzinie ósmej rano sprzed budynku szkoły. Na miejsce dowiozły nas dwa busy: OSP Turze Pole oraz prywatny bus z zaprzyjaźnionej firmy. Po około 90 min. (po drodze przymusowy przystanek dla wychowawczyni ;-)) byliśmy na miejscu noclegowym. Z radością przywitała nas sympatyczna pani Krysia – właścicielka domków „Pod świerkami”.

Trzy wspólnie spędzone dni dały nam możliwość lepszego poznania się,  szczególnie odkrycia talentów i zdolności uczniów, które w szkole czasem jest trudniej dostrzec.

Oprócz wspólnego grillowania, zabawy, spacerowania, plażowania i kąpieli w jeziorze, mieliśmy okazję popływać rowerkami wodnymi oraz udać się w rejs statkiem.

Serdecznie dziękujemy wszystkim osobom, które pomogły nam w zorganizowaniu wyjazdu oraz zminimalizowaniu jego kosztów. Dziękujemy Panu Józefowi Rzepce – Burmistrzowi Brzozowa, Panom Ryszardowi Wojtowiczowi i Leszkowi Anyszewskiemu –  strażakom Ochotniczej Straży Pożarnej w Turzym Polu, Właścicielom PHU „Balka”, Panu Gabrielowi Koniecznemu, a także Pani Dyrektor Zespołu Szkół w Turzym Polu – Bożenie Anyszewskiej oraz Radzie Rodziców działającej przy naszej szkole.

Więcej zdjęć w naszej galerii – tutaj